úterý 1. ledna 2013

Jak na nový, tak po celý?

Ahoj ahoj!
Jak u vás vypadá začátek třináctkového roku? Jste plní sil a energie, nebo na moje řádky mžouráte jen tak tak a společnost vám dělá pořádná kocovina? :) U nás to bylo docela zajímavé...
Mamka zmizela kolem sedmé, v půl osmé přišla Vé, tak jsme večer naťukli panákem ferneta. Pak se nastěhovala k PC, tak jsem se odporoučela do koupelny. Jelikož přišla v době, kdy jsem si líčila oči, nejsem si jistá, jestli jsem je nakonec nalíčila obě. Nejspíš jsem byla celý večer jako Marylin Manson. Naštěstí to nešlo vidět.
Po deváté jsme se vydaly k eN. S jednou zastávkou, pro "filipovicu" (Filipova silvovice). A koho nepotkáme? Moji mátinku, která opět pronesla to, co neměla. "A vzalas aj tu taštičku pro Vé?" Měla totiž narozky 30. prosince.. Zděsila jsem se, že prozradí víc než má, tak jsem jí odpověděla "Ano mami, ale Vé stojí vedle mě!" A maminka? "Aha? Sem myslela, že je to Zet!" No jo, rodiče v důchodovém věku :)
Jo, většinu večera jsme strávili na chatroulette. Co tam člověk najde za exoty, to by se jeden podivil. Ale bylo to fajn. Týpek s šátkem z Chorvatska, byl z nás trošku mimo. She Toast mu tvrdila, že je z Al Káidy a proto má určitě ten šátek, ptala se ho na všechno možné a týpek na nás zas mířil baseballkou. Sranda.
Když jsme vyšly do ulic, nestačily jsme se divit. Naše eN, dřív hrozně puritánská, alkohol kilometr od ní, cigaretu ani vidět, se nám nějak rozjela.. Slivovicu popíjela jak starý mazák, básnila o tom, jak by jela pařit, vylezly z ní i zkušenosti s cigaretama. Už jsem to nemohla vydržet, tak jsem s ní zatřepala "Kdo jsi a co jsi udělala s naší eN??" Měla pěknou náladičku.
O půlnoci jsme si připili dětskýma špuntama, na kterých jsem si odrovnala palec. Nakonec jsem to otevřela klíčem!! Ano, hotelovka se prostě pozná.
Po nějaké době jsme se vrátily k eN a She Toast se odporoučela. A tak zpátky na chattík. eN básnila o svém Pepikovi z Čáslavi. Co věta, to Pepik. Taky má znásilňovacího medvěda.
A tak jsme ulehly až o čtvrt na 7 s tím, že v půl 9 musíme vstávat, ať přijdeme rozumně domů. Už jsem skoro spala, když ty dvě nenapadlo nic moudřejšího, než můj spánek natáčet. Věta "Jdi do řiti, zdálo se mi o čičinkách" asi mluví za vše...
A co vaše silvestrovské oslavy? Stalo se vám něco nezapomenutelného nebo prostě praštěného? Pochlubte se!
Zatím mířím dohnat svůj spánkový deficit.


Pa a pusu


vaše eLMo :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat