pátek 4. ledna 2013

Návrat do minulosti

Je pátek večer. A já opět sedím s ntb na klíně a píšu. Ne, tentokrát vážně žádné odkazy, slibuju. :) Za posledních pár dní se nic moc nestalo. Byla jsem plavat se Zet a Filipem a bylo to super. Pak jsme šli na novoroční pizzu. Měli tam parádní malé lístečky s nápisem K ZABALENÍ VAŠÍ ŽVÝKAČKY. Po cestě domů na mě ale padla nějaká divná nálada. Nic mě pořádně nerozesmálo, ani Filip. Bylo mi bezdůvodně do breku a vydrželo to sakra dlouho. Celý ten den jsem se od něj jakoby odtahovala, utíkala. V restauračce jsem seděla vedle takové dřevěné stěny. Nebýt tam ta, tak sedím na protějším chodníku nejspíš. A přitom mi chudák Filip nic neudělal.
Vé se mnou teď nemluví, jelikož jsem jí řekla, že je zbytečné, aby chodila na tréninky, když z ní nakonec nebude instruktor. Minulý týden ještě měla být můj nástupce a příští rok převzít celé družstvo. Teď se rozhodla, že půjde na intr, což znamená, že plány o nástupci se zhroutily jako domeček z karet. A tak je třeba vymyslet plán B. Vždycky je dobré mít v záloze plán B. Na všechno.
Dneska na mě ale dost dýchá minulost. Po nějaké době se zase ozvala Klára. Myslím, že jsme konečně našly ten způsob, jak se spolu bavit aniž by to obsahovalo hádky, faleš, žárlivost a kdoví co ještě. Kromě ní se ale ozvala ještě Katka, aby mi napsala o mém bývalém, Davidovi.
Nějak se mi vybavily vzpomínky a začalo mi to chybět. On mi začal chybět. Byla to velká láska. Ještě před rokem jsme byli opravdu šťastní. Když nám zrovna jeho ex nedělala ze života peklo. Bohužel on z minulosti táhne dluh, který se týká i mně. Není schopný ho zaplatit a já už přestala hledat způsob, jak ho k tomu přimět, protože nic nezabíralo. Ani po dobrém, ani po zlém. David měl složitou povahu. Vždycky si dal poradit přesně těmi, kteří to s ním mysleli nejhůř. Respektive s těma, kteří při těch radách na něj vůbec nemysleli. A byl slibotechna.
Říkám si ale, že pokud se mi pořád vrací do života, asi ještě jeho úkol neskončil. Nebo můj? Možná je právě teď ten pravý čas, kdy konečně srovnáme účty a budeme se moct v klidu rozejít a žít své životy tak, aby mezi náma nebylo už nic špatného a nevyřčeného. Kdo ví?


Pa a pusu


vaše eLMo

Žádné komentáře:

Okomentovat