neděle 30. prosince 2012

Playbook?

Dnešek vypadal jako obyčejný den. Ale už ráno mi mohlo dojít, že zas tak obyčejný nebude. Spala jsem totiž až do čtvrt na 11 a to nikdy nedělám. První znamení.
Druhé bylo to, že Vé má dneska narozky. Je jí 16. A dneska se jen tak zjevila u nás doma. Chvíli jsme jenom tak kecali, pustila jsem ji na net a tak. Nakonec to dopadlo tak, že jsme se domluvily ještě s eN, že půjdeme ven. A když jde eN, je jasné, že i She Toast. Jenže když se řekne v půl čtvrté, po jejich je to ve čtyři. A tak jsme s Vé čekaly a mrzly.
Chtěly jsme zajít za Alešem do hospody, ale neměl službu. Tak jsme vyměnily lokál za jiný, kde prodávají i pečený čaj. Mňamka. Zákon schválnosti ale zafungoval - neměli ho. Ale to byl osud. Dala jsem si svoji klasiku, černý.
Jestli vás napadla otázka, co je na tom osudového, hned vysvětlím. V létě jsme s Filipem měli medovou mánii. Na táboře měli takové malé snídaňové medíky a my je pravidelně vyjídali. Nebyl problém jich sníst pět, šest denně. A když nám dneska donesli ty čaje, byly tam. Přesně tytéž medy, které mi okamžitě připomněly jak Filipa, tak léto. Vé si ten svůj snědla. Ale eN byla tak laskavá, že mi ho dala. A tak mám dva. Jeden dám Filipovi k narozeninám. Budu mít co dělat, abych mu s tím při nejbližší příležitosti nezamávala před nosem.
Po cestě do parku se rozjelo zajímavé téma. Postel. Jelikož jsem o nějaký ten rok starší než holky, jsem něco jako jejich rádce. Encyklopedie, jak řekla She Toast.
Napadlo je, že bych měla všechny tyhle svoje zkušenosti sepsat. Protože až se ony tři dostanou do podobných situací, budu to zase já za kým přijdou pro radu. Jasně, dělaly jsme si z toho docela srandu, ale mělo to myšlenku. Tak jsem si řekla, proč ne? Proč by moje excesy měly ležet zapsané jen někde v deníčku, když můžou pomoct kamarádkám? Uvažovala jsem i o vhodném názvu. Biblí bych pobouřila křesťany, kdyby se to náhodou někdy dostalo na denní světlo. Encyklopedie neodpovídá obsahu. A pak jsem si vzpomněla na HIMYM. Na Barneyho. Ten chlápek je ikona. A mým spisům budu říkat Playbook.

Pa a pusu

vaše eLMo

Žádné komentáře:

Okomentovat